dinsdag 12 juni 2018

Book Hive

In 2013 heeft de bibliotheek van Bristol ter gelegenheid van het 400-jarige bestaan een interactieve boekeninstallatie laten plaatsen: een Book Hive.


Daar lijkt een bloggerblog ook wel een beetje op, je kunt er steeds aan blijven knutselen, toevoegen en veranderen. Wat heb ik gedaan tot nu toe?

* Een klein stukje boekenkast verder ingericht. Ik ben op plank 2016 tot augustus. Nog steeds een lege plank 2017, maar ook die boeken komen op hun plek.

* In de zijrand een overzicht van de boeken die ik op het moment lees, 'Ik lees nu'. En een lijstje van boeken die ik al heb gekocht, maar nog geduldig wachten tot ze worden opengeslagen, 'Nog op de stapel'.

* Vandaag begonnen aan een blog in het blog: 'Artikelen en longreads'. Voor artikelen en wat daar op lijkt die ik graag om welke reden ook wil bewaren.
Op 15 juni heb ik de naam veranderd in 'Los leespul'.