zaterdag 18 september 2021

Bingeluisteren


De afgelopen zomer heb ik het bingeluisteren nog een tandje hoger gezet. Steeds als ik geen letters kan lezen staat m'n audioboek aan, nou ja behalve buiten als ik wandel. De, tot nu toe, vijfdelige Strike detective serie heb ik achter elkaar afgeluisterd. Geweldig hoe Rowling/Galbraith blijft boeien, als deel 6 er is ben ik weer van de partij. Afkicken van het duo Cormoran en Robin heb ik gedaan met 'Het meisje in de trein' van Paula Hawkins. Een literaire psychologische thriller, zoals ze dat noemen, dus niet van de straat, want zelfs bekroond en verfilmd. En al die lof is echt verdiend. 
Het thriller- en detectivepad heb ik nog niet verlaten, inmiddels luister ik naar het eerste hoofdstuk van 'Oude zaken' van schrijfster Kate Atkinson, het begin van een serie .